The Legend of Cyber Cowboy
Vapauta kaupunki kyberneettisten rosvojengien kynsistä steampunk-pyssysankarina! Kyberneettisen teknologian kehittyminen muuttaa villin lännen entistäkin villimmäksi. Tehtäväsi on päihittää steampunk-pyssysankarina rosvojengit, jotka käyttävät tätä teknologiaa rehellisiä ja ahkeria paikallisia vastaan! Käytössäsi on mekaaninen käsivarsi ja paljon paranneltuja aseita. The Legend of Cyber Cowboy on ylhäältä alaspäin etenevä kahdella ohjaimella ohjattava räiskintäpeli. Kohtaa kyborgipahiksia ja mekaanisia hirviöitä monokkeleissa ja silinterihattuihin pukeutuneena. Tutki kymmeniä joka kierroksella muuttuvia huoneita, jotka pitävät sinut varuillasi. Tuhoa esineitä tai käytä niitä suojana. Kerää arvokkaita energiamerkkejä, joilla voit ostaa uusia aseita kaupoista. Syöksy ja väistele käyttämällä energiatehosteita. Valmistaudu valtavien pomojen kohtaamiseen tässä räiskintäpelissä. Oletko valmis ottamaan haasteen vastaan?