WolfFang SkullFang Saturn Tribute Boosted
Data Eastin tieteisammuntapeli 'Fang' -sarja on nyt saatavilla 2-in-1-nimikkeenä! ◆ Rakenna oma Panssarikavaleriasi ja lähde liikkeelle! 'Wolf Fang' Rohga-tiimin jäsenenä pelaaja ohjaa robottiasetta nimeltä 'Panssarikavalleria' ja lähtee taisteluun. Yhdistä kolme osaa—'Vartalo (alasekondaarinen ase)', 'Kädet (lähitaistelu)' ja 'Jalat (liikkuvuus)'—rakentaaksesi oman kustomoidun koneesi. Voita lukuisat viholliset käyttämällä yhdistelmää laukauksista, lähitaisteluiskuista, tallomisiskuista ja sivuaseista. Vaikka mekkasi tuhoutuu, pilotti voi jatkaa taistelua. Kerää esineitä urheiden ponnistelujen kautta, niin voit korjata robottisi ja palata taistelukentälle. Saturn-versio sisältää yksinomaisia hahmoääniä, uusia toimintoja ja boss rush -tilan. Haasta taistelukenttä niin monta kertaa kuin haluat! ◆ Takaa-ajoon perustuva ammuntapeli, jossa liidät taistelukentän yli kiihdytys-, hidastus- ja komentotekniikoiden avulla! 'Skull Fang' Gaiga-tiimin jäsenenä pelaaja ohjaa hävittäjää ja lähtee sieppaamaan puolustuslinjaa lähestyviä vihollisaseita. Valitse neljästä lentäjästä, joilla kaikilla on erilaisia erikoiskykyjä, ja neljästä hävittäjästä, joilla on erilaiset suorituskyvyt. Hävittäjäsi nopeuden hallinta on ratkaisevaa taistelukentällä. Otatko riskin ja kiidät läpi suurella nopeudella vai pelaatko varman päälle lentämällä hitaasti vihollisten torjumiseksi? Rohkeutesi ja strategiasi joutuvat koetukselle. Pomotaisteluiden aikana käytä ohjaustekniikoitasi merkitäksesi viholliskoneet hyökkäysalueellasi. Saturn-versiossa on yksinomaisia lisäpomoja, lisälentokoneita ja kokeilutila. ◆ Sisältää 10 tunnetun säveltäjän "Boosted"-sovitettua taustamusiikkia (BGM)! Alkuperäisen arcade-version ja Saturn-version sovitetun BGM lisäksi tässä julkaisussa on myös uudet "Boosted"-sovitukset. Pelaa peliä suosikkimusiikkisi kanssa. <'Boosted'-sovituksiin osallistuvat säveltäjät> COSIO Fantom Iris MASAKI(ZUNTATA) O.T.K. HAGANE KEISHI YONAO Ayako Saso Shinji Hosoe Shohei Tsuchiya(ZUNTATA) Daisuke Matsumoto ◆ Täysi tuki pelaajille laajoilla vaihtoehdoilla Saturn Tribute -pelissä! Vaikka tekisit virheen, voit palata takaisin ja yrittää uudelleen 'Rewind'-toiminnon avulla tai käyttää 'Tallenna ja Lataa' -toimintoa. Wolf Fang' -pelissä voit muuttaa mechin väriä, vahvistaa sen panssaria ja lisätä mittarin palautumisnopeutta. Pelissä 'Skull Fang' sinulla on rajattomat jatkomahdollisuudet, yksinkertaistetut komennot erikoisliikkeille ja mahdollisuus vaihtaa pystysuoraan näyttöön. "Skull Fang" -pelissä voit jatkaa loputtomasti, yksinkertaistaa erikoisliikkeiden komennot ja muuttaa näytön suuntaa ja kokoa. Hyödynnä asetuksia ja ota tehtävä vastaan! ※Pelivalikko on saatavilla japaniksi ja englanniksi, mutta osa pääpelin teksteistä ja äänistä on vain japaniksi.