Space Mercenary Defense Force
Selviydy kosmisesta hyökkäyksestä päivittämällä ja varustamalla laajaa asevalikoimaa! Suojaudu muukalaisten hyökkäykseltä ja tuhoa emoalus riemukkaan hektisessä roguelike-pelissä! Space Mercenary Defense Force on taktinen scifi-räiskintäpeli, jossa tavoitteesi on vain selviytyä. Varustele aluksen moduulipaikat erilaisilla räjähtävillä, puolustavilla, säde- ja muilla aseilla. Yli 600 päivitystä ja pelin haarautuva eteneminen tekee jokaisesta pelikerrasta ainutlaatuisen strategisista valinnoista riippuen. Torju muukalaisten hyökkäykset kaikista suunnista, kuljeta alusta avaruudessa, päihitä vastustajat tehokkaimmilla teknologiamoduuleilla ja säilytä turvallinen välimatka joukkoihin. Ansaitse palkintoja suorittamalla valinnaisia kohtaamisia, kuten minipomoja. Ansaituilla krediiteillä voit avata uusia aluksia, loputtomia astraaliparannuksia, lisäominaisuuksia ja taivaallisia muunteluita!