Submarine Survivor
Kesytä meret ja syvyyksien salaisuudet ja pysy hengissä uuteen päivään! Sukella meren syvyyksiin kohtaamaan kauhistuttavia merieläimiä ja keräämään kokemuskristalleja rogue-tyylisessä Submarine Survivor -toimintapelissä. Valtamerien syvyyksissä sinun on päivitettävä sukellusveneeseesi erilaisia aseyhdistelmiä ja osia ennen kuin voit tavoitella Lord of the Oceanin titteliä. Submarine Survivor on tasapainoinen yhdistelmä tutkimista ja mukautettavia taisteluja 2D-kartoilla, jotka ovat täynnä tehtäväsolmuja. Pidä viholliset loitolla monipuolisella aseistuksella ja suorita karttatehtäviä, jotka huipentuvat jännittäviin pomotaisteluihin! Voit säätää pelin vaikeutta, ansaita passiivisia parannuksia tutkimuksista, luoda hyödynnettäviä esineitä ja muokata strategiaa pelin edetessä. Pelin aikana saat käyttöösi uusia sukellusvenemalleja, joilla voit täydentää laivastoasi.