How 2 Escape: Lost Submarine
How 2 Escape -pelistä menestyksen tehnyt ainutlaatuinen yhteistyökokemus on palannut parannetulla pelattavuudella ja uusilla haastavilla pulmilla! How 2 Escape -sarjan uusin osa on How 2 Escape: Lost Submarine, jossa sinä ja kumppanisi työskentelette yhdessä löytääksenne kadonneen sukellusveneen ja estääksenne maailmanlaajuisen sodan alkamisen. PELASTA MAAILMA Vihollisjoukot ovat vallanneet tärkeän liittoutuneiden sotilastukikohdan, mikä saa hallituksen määräämään ennaltaehkäisevästi torpedon laukaisun sen takaisin saamiseksi, huolimatta siitä, että se saattaa aiheuttaa lukemattomia liittoutuneiden kuolemia. Sisäisten keskustelujen ja vihollisen kanssa käytyjen neuvottelujen jälkeen hallitus on kuitenkin peruuttanut iskun, joka voisi aiheuttaa mahdollisen maailmanlaajuisen sodan. Ongelmana on, että torpedoa kuljettava sukellusvene The Triumphant on viestikantaman ulkopuolella eikä kukaan voi vahvistaa, onko peruutuskäsky tavoittanut sukellusvenettä. Estääkseen sodan hallitus on antanut kahdelle parhaalle asiantuntijalleen, upseereille Haurée ja Leroy, tehtäväksi paikantaa The Triumphantin ennen kuin aika loppuu. Nämä kaksi sukellusvenelaivaston strategista neroa kohtaavat todellisuuden, jota he eivät osanneet odottaa, sillä viimeaikaiset päätökset ovat sytyttäneet vedenalaisten merimiesten keskuudessa moraalisen dilemman. TEHKÄÄ YHTEISTYÖTÄ VOITTAAKSENNE 2 pelaajaa, 2 tapaa pelata! Aseta viestintä- ja pulmanratkaisutaitosi koetukselle, kun sinä ja parisi työskentelette yhdessä estääksenne sodan alkamisen! Kummallakin teistä on ratkaiseva tehtävä, joka vaatii logiikkaa, koordinointia, havainnointia ja ennen kaikkea viestintää! Ensimmäisenä pelaajana sinun tehtäväsi on etsiä ja tutkia sukellusveneen sisätiloja, joissa tarkastelet ympäristöä ja olet vuorovaikutuksessa sen kanssa. Ystäväsi tehtävänä on kerätä lisätietoa ilmaisen kumppanisovelluksen* avulla, jotta voitte molemmat ratkaista pulmat yhdessä. * Hanki ilmainen How 2 Escape: Lost Submarine -kumppanisovellus älypuhelimeesi.