Night Swarm
Night Swarm on vampyyri-teemainen roguelite RPG bullet hell, jossa pelaat pelottavana nuorena vampyyrilordina nousemassa valtaan. Kokoa uskollisia liittolaisia, vapauta tuhoisia kykyjä ja taistele takaisin säälimättömiä ihmissusilauman kimppuja vastaan, jotka uhkaavat kuluttaa yön. RAKENNA PARVESI. REPII LAUMAA. Muinaiset pimeyden voimat seisovat takanasi, jokainen tarjoaa ainutlaatuisia, kiroutuneita siunauksia auttamaan nousuasi. Paljasta, miksi nämä varjoiset voimat ovat valinneet tukeaan sinua, selvitä totuus vampyyrien ja ihmissusien ikivanhasta sodasta, ja sukella seuralaistensi kummitteleviin menneisyyksiin syventyessäsi syvemmälle kirottuihin maihin. Yö on sinun—ja sinä olet nälkäinen. KASVA VAHVAKSI — JA TEE TOISISTA VAHVEMPIA Anna legendasi matkustaa nopeammin kuin varjosi, tullen toivon majakkamsi miäille, jotka vielä vastarintaan pimeydessä. He odottavat uutta Vampyyrilordia—yön arvoista johtajaa. Se johtaja olet sinä. Kokoa heidät puolellesi. Näytä heille kuinka taistella. Ja muistuta maailmaa, että yön todellinen kauhu... olet sinä. SINULLA ON TÖITÄ TEHTÄVÄNÄ TÄNÄ YÖNÄ Auta ystävällisiä olentoja, löydä piilotettuja aarteita, palauta luonnollinen järjestys ja tuo tasapaino takaisin yöhön. Joskus autat liittolaisiasi. Joskus—jopa viholllisiasi. Sillä yön todelliseksi takaisinvaltaamiseksi ei riitä, että voitat vihollisesi; sinun täytyy myös varmistaa, että ystäväsi nousevat kanssasi. Ohjaamalla muita voittoon ansaitset heidän luottamuksensa—ja heidän apunsa taistelussa muinaisia pahoja vastaan. Yö on herkkä vallan verkko, ja vain ne, jotka ymmärtävät sen tasapainon, voivat toivoa selviytyvänsä siitä.