Overcooked: Gourmet Edition
The Overcooked Gourmet Edition sekoittaa menestyneen yhteiskokkauspelin ja Lost Morsel -sisältöpaketin herkulliseksi kokonaisuudeksi, joka testaa keittotaitojesi rajoja! Overcooked on kaoottinen yhteispeli yhdestä neljään pelaajalle. Kokkaa ja tarjoile asiakkaiden tilaamat eri annokset yhdessä kaveriesi kanssa, ennen kuin kärsimättömät asiakkaasi kävelevät ulos. Teroita veitsesi ja nouda kokinlakkisi, sillä tässä hullussa keittiössä panokset ovat maittavat! Overcooked Lost Morsel -lisäsisältöpaketti jatkaa kokin mieletöntä kulinaarista seikkailua läpi kuuden uuden kampanjatason, jotka sisältävät haastavia uusia keittiöitä eksoottisessa viidakkomaailmassa, uuden kulkuneuvon maailmankartalla navigoimiseen sekä kuusi uutta kokkihahmoa avattaviksi!