Overcooked! + Overcooked! 2
Valmistaudu tupla-annokseen kokkailua, sillä Overcooked! ja Overcooked! 2 yhdistyvät kaoottiseksi harmoniaksi. Overcooked! Pelaa joko yksin tai klassisesti yhdessä enintään kolmen muun kanssa joko yhteispeli- tai haastetilassa. Tehtävänänne on kokata valikoima erilaisia annoksia ja työskennellä yhdessä, jotta tiimistänne muodostuisi kaikista tehokkain ja paras! Overcooked! 2 tuo upouuden annoksen kaoottista ruoanlaittotoimintaa! Matkaa takaisin Sipulikuningaskuntaan ja kokoa kokkitiimisi klassisessa sohvayhteispelissä tai online-pelissä jopa neljän pelaajan kanssa. Pitäkää kiinni esiliinoistanne… on aika pelastaa maailma (taas!). Pilko, paista ja tarjoile tiesi läpi epätavallisten keittiöiden. Pelaa molemmissa peleissä yli 20 kokilla 75 kentässä! Sisältää peruspelit Overcooked! ja Overcooked! 2.