Outlast
Kauhut odottavat Coloradon kaukaisilla vuorilla sijaitsevassa Mount Massive Asylumissa. Jo kauan hylätty mielisairaiden koti on avattu uudelleen kansainvälisen Murkoff Corporationin tutkimus ja hyväntekeväisyys -haaran toimesta. Mielisairaala on toiminut hyvin salaisena... tähän asti. Itsenäinen toimittaja Miles Upshur saa vihjeen nimettömältä lähteeltä ja päättää murtautua laitokseen, ja se mitä hän saa selville kävelee tieteen, uskonnon, luonnon ja jonkin täysin muun kammottavalla rajalla. Päästyään sisälle, hänen ainoa pakokeino löytyy Mount Massiven sydämessä olevasta kammottavasta totuudesta.