Rewind or Die
Vain uusi päivä videovuokra kaupassa… eikö niin? Tony luuli että umpikuja työnsä paikallisella videovuokraamo paikalla olisi helppoa, kunnes sarja murhaaja alkaa vuolla hänen työtovereita! Auta ärsyttäviä asiakkaita, kauheita vastuksia, ja pidä kauppasi puhtaana (taino, niin puhtaana kuin voi.) Älä huoli välillä soivista pelottavista puheluista tai siitä henkilösta joka katsoo sinua etu ikkunan läpi, se kaikki on osa työtä. Ole kiltti ja kelaa taaksepäin… TAI KUOLE!