Incantation Demo
Uppoudu Chenin perheen kylän karmivaan tarinaan, jossa kadonnutta tytärtään etsivä äiti kompastuu vahingossa kummittelevaan paikkaan, joka on täynnä salaperäisiä kultteja. Ohjaa Jia Jun Leeta hänen etsiessään kylästä ja yhdistellessään hauraita johtolankoja rakkaansa olinpaikasta ja piilottaessaan huolellisesti liikkeensä, kun yliluonnolliset uhat lähestyvät joka puolelta. Incantation on ensimmäisen persoonan kauhuteemainen seikkailupeli, joka on sovitettu samannimisestä live-toimintaelokuvasta. Kylän käsinkosketeltavan hulluuden ja pelon ulkopuolella on pahaenteinen voima, joka ajaa epätoivoon. Mitä tapahtuu, kun ylitetään tämän pahan jumaluuden kielletty raja? Suorita rituaaleja, ratkaise pulmia, kerää asiakirjoja ja etsi tärkeitä esineitä päästäksesi kylän uusille alueille toivoen löytäväsi kadonneen tyttäresi ja pakenevasi hengissä! Lataa tämä demo saadaksesi ensimmäisen vilauksen pelistä!