Monster Survivors
Maailman ovat täyttäneet kauhistuttavat olennot, ja vain vahvimmat selviävät hengissä! Taistele loputtomia hirviölaumoja vastaan, kohtaa valtavia pomoja ja päivitä selviytyjiäsi tullaksesi pysäyttämättömäksi. Jokainen pelikerta on uusi haaste! Paranna tilastojasi, vapauta tuhoisia kykyjä ja osta eeppisiä artefakteja samalla, kun raivaat tiesi apokalypsin halki. Ominaisuudet: – Tauoton toiminta: Taistele loputtomia hirviöaaltoja vastaan ja testaa selviytymiskykysi – Eeppiset pomotaistelut: Haasta jättimäiset pedot ja ansaitse voimakkaita palkintoja – Selviytyjien kehitys: Avaa taitoja ja nosta hahmojesi tasoa – Jatkuvasti vaihtuva pelikokemus: Yksikään pelikerta ei ole samanlainen! – Uppouttava kokemus: Upeat grafiikat ja intensiiviset ääniefektit Kuinka kauan kestät ennen kuin hirviöt musertavat sinut?