Monster Survivors: Echo DLC
Tämän DLC:n mukana avaat: – Uuden selviytyjän: Echo! – 300 jalokiveä arkkuja ja päivityksiä varten! – 150 kristallia selviytyjien ylentämiseen! On robottien vallankaappauksen aika!