Minecraft: Deluxe Collectionin avulla
LUO Rakenna mitä tahansa pystytkin kuvittelemaan omassa äärettömässä maailmassasi, joka on ainutlaatuinen jokaisella läpipeluukerralla. TUTKI Tutustu biomeihin, resursseihin sekä hirviöihin ja luo tiesi yllätyksiä täynnä olevan maailman läpi mahtavimmassa hiekkalaatikkopelissä. SELVIYDY Koe unohtumattomia seikkailuja, kun kohtaat salaperäisiä vihollisia, kuljet läpi jännittävien maisemien ja matkustat vaarallisiin ulottuvuuksiin. PELAA YHDESSÄ Pidä hauskaa ystävien kanssa riippumatta siitä, istutteko samalla sohvalla käyttäen jaettua näyttöä tai useiden kilometrien päässä toisistanne pelaten eri alustojen välillä konsolilla, mobiililaitteilla ja PC:llä. Yhdistä miljooniin yhteisöpalvelimilla pelaaviin pelaajiin tai tilaa Realms Plus, niin voit pelata jopa kymmenen ystävän kanssa omalla yksityisellä palvelimellasi. KOE ENEMMÄN Hanki sisällöntuottajien tekemiä laajennuksia, jännittäviä maailmoja ja tyylikkäitä kosmeettisia esineitä Minecraft Marketplacessa. Tilaa Marketplace Pass (tai Realms Plus), niin voit käyttää yli 150 – kuukausittain päivitettävää – maailmaa, olemus- ja tekstuuripakettia ja paljon muuta. Deluxe Collection sisältää Minecraftin ja lisättyä sisältöä: 1 600 minecoinia, viisi karttaa (Skyblock One Block, Hacker Tools, Pets Collection, Parkour Spiral ja Original Bed Wars), kolme olemuspakettia (Spy Mobs, Cute Anime Teens ja Cute Mob Skins), yksi tekstuuripaketti (Clarity), viisi hahmonluontiesinettä ja kolme elettä. *Kuluta Minecoineja Minecraft Marketplacessa eeppisiin seikkailumaailmoihin, olemuksiin ja muuhun mielikuvituksellisiin sisältöihin, joita sisällöntuottajat ovat luoneet.