Minecraft: Dragon Ball Z
Taistele suosikki Dragon Ball Z -hahmonasi tässä räjähtävässä ladattavassa sisällössä! Hallitse ikonisia liikkeitä, taistele sarjan legendaarisilla areenoilla ja katso, kuka hallitsee taistelukenttää.