Minecraft: Näin koulutat lohikäärmeesi
Löydä hampaaton ja muut rakastetut lohikäärmeet Minecraft-maailmoissasi! Ryhdy lohikäärmeratsastajaksi tällä Add-On, joka perustuu Universal Picturesin live-action-versioon DreamWorks Animationin How to Train Your Dragon -elokuvasta. Nouse taivaalle, opi jokaisen lohikäärmeen persoonallisuus ja luo yhteys heihin avataksesi ainutlaatuisia kykyjä. Lähde ikoniseen seikkailuun uuden lohikäärmeesi kanssa!