Toy Story -yhdistelmä
Avaa lelulaatikko! Woody, Buzz, Bo-Peep ja monet muut suosikkilelusi heräävät henkiin tässä ylisuuressa yhdistelmässä, joka perustuu kaikkiin Toy Story -elokuviin! Kohti ääretöntä ja sen yli! Saatavilla vain Minecraftiin (2017), ei yhteensopiva Minecraft: Xbox One Editionin (2014) kanssa.