Merge Mega Pixel Bundle
RIOT – Civil Unrest on odotettu tosiaikainen strateginen mellakkasimulaattori, joka asettaa pelaajan maailman eräiden kuuluisimpien yhteenottojen keskelle. Kampanjoihin kuuluvat: Indignados (Espanja), arabikevät (Egypti), Keratea (Kreikka) ja NoTAV (Italia). Seitsemääntoista yksittäiseen kenttään kuuluvat Rooma, Oakland, Pariisi, Lontoo ja Ukraina. RIOT – Civil Unrestin luoja Leonard Menchiari koki mellakoinnin henkilökohtaisesti Italian NoTAV-protesteissa. Hän loi pelin kertomaan tarinoita ja ilmaisemaan tunteita, joita näissä yhteenotoissa koetaan. Mikä laukaisee väkijoukon käyttäytymään niin vihaisesti ja aggressiivisesti? Miltä usein määrällisesti alakynnessä olevista poliiseista tuntuu yhteenoton aikana? RIOT – Civil Unrest antaa pelaajalle mahdollisuuden kokea kahakan molemmat puolet – kahakassa, jossa ei ole todellisia voittajia. Kuka on oikeassa ja kuka on väärässä? Koe RIOT – Civil Unrest ja vedä omat johtopäätöksesi. The Count Lucanor - Olipa kerran köyhä poika nimeltä Hans, joka eli äitinsä kanssa metsän lähistöllä. Syntymäpäivänään pojalla ei ollut lahjoja eikä karkkeja. Hän pettyi niin paljon, että päätti lähteä kotoaan lopullisesti. Ennen lähtöä hänen äitinsä antoi hänelle isoisän kävelykepin, hiukan juustoa ja kolme kultapalaa. Hans käveli metsään etsimään seikkailua. Pian oli yö ja poika oli todella peloissaan, joten hän oli aikeissa palata. Mutta silloin kummallinen henki sattui hänen polulleen ja Hans päätti seurata häntä linnaan. Henki kertoi hänelle, että hän perisi valtavat rikkaudet, jos hän selviytyisi yksinkertaisesta koetuksesta... hengen nimen arvaamisesta. Linnaan ansaan jäänyt Hans joutuu kokemaanpelottavanmysteeri-, fantasia- ja kauhuseikkailun, jotta hänestä tulisi Lucanorin kreivi. Liity Hansin matkaan fantasiamaailmassa ja koe ainutlaatuinen seikkailu, joka on täynnä yllätyksiä ja haasteita. Sukella mukaansatempaavaantarinaan, jossa jokaisella päätöksellä on merkitystä ja jokainen vihje vie lähemmäs ongelman ratkaisua ja aarteen saamista. Selvitä linnan likaiset salaisuudet, tapaa värikkäitä hahmoja ja muista: pinnan alla piileeaina kauhuja. The Long Reach on täynnä värikkäitä hahmoja, pulmia ja löytämisen järkytystä oleva seikkailupeli. Hetkinen, eikös sen pitäisi olla "löytämisen iloa"? Tuossa on nyt jotain vialla. The Long Reachin tapahtumapaikka on fiktiivinen Baervoxin kaupunki New Hampshiressa. Pelin inspiraationa on Lone Survivor ja The Cave sekä muut klassiset seikkailut (paitsi että The Long Reachin tapahtuma-aika on nykypäivä). Tässä pelissä et ole maailmanlopun jälkeisessä maailmassa tai keijujen täyttämässä fantasiaunelmassa. Olet keskellä täyttä todellisuutta, vain kulman takana omasta lähikaupastasi.