Fool's Pub
"Kuka välittää yksinkertaisista, tylsistä korttipeleistä? On paljon mielenkiintoisempiakin tapoja viettää aikaa korttipöydässä. Mitä hauskaa on pelissä, jossa ei ole riskiä? Valitse pöytä. Valitse peli. Valitse vastustajasi. Aloita peli ja yritä olla viimeinen elossa oleva, joka vie kaikki rahat. Kaikki on kiinni tuurista, bluffaamisesta ja panostamisesta. Voitko haistaa ruudin? Ehkä yhdellä vastustajistasi ei ole ollut voittavaa kättä tällä kierroksella. Oletko varma, ettet pääty samalla tavalla seuraavalla kerralla? Oletko valmis kokeilemaan onneasi? Liar's Pub voi olla ensimmäinen askelmerkkisi menestykseen ja vaurauteen, tai se voi olla viimeinen paikka, jonne astut. Monet seikkailijat odottavat sinua. Tartu tilaisuuteen. Tutustu NOSTRA.GAMES-tiimin uuteen hauskaan peliin. Näytä kaikille, kuka tätä paikkaa oikeasti pyörittää! "