Megaton Rainfall
Megaton Rainfall' on sankaripeli, joka pelataan ensimmäisessä persoonassa. Globaali muukalaisolentojen valtaus on tapahtumassa ja sinun tulee kohdata se – yksin. Jahtaa massiivisia tuholaitteita yliäänisillä nopeuksilla maailman ympäri, joka on yhtä suuri kuin todellinenkin ja jossa löytyy väestön asuttavina puoliksi järjestettyjä kaupunkeja. Tuhoa sitten muukalaisten laitteet tappavalla energiaräjähdyksellä. Ole vain varovainen ihmisuhrien osalta! Olet niin voimallinen, että jätät jälkeesi sortuneita rakennuksia jos et osu kohteisiisi! Koe ennenkokematon liikkumisen vapaus lentäessäsi rakennusten läpi, ylitä äänivalli ja kiihdytä erikoislaatuisiin nopeuksiin. Nouse sitten ilmakehän yläpuolelle, kierrä maapallon ympäri sekunneissa ja valmistaudu seuraavaan taisteluusi. 'Megaton Rainfall' on äärimmäinen supersankarin kokemus!