Squirrel with a Gun
Orava, tutustu aseeseen. Kehitä jyrsijänä taito (ja rakkaus?) rikollisuuteen ja kaaokseen jahdatessasi kultaisia tammenterhoja tässä hullunkurisessa räiskintä- ja pulmatasohyppelyssä. Taistele kynsin, hampain sekä asein paetaksesi salaisesta maanalaisesta laitoksesta ja kukistaaksesi agentit. Taistele kynsin, hampain sekä asein Tutustu siihen, mihin arvaamaton orava pystyy ase käpälissään (tai pelkillä käpälillään) ja kuinka pitkälle tämä pörröinen riiviö menee kerätäkseen tammenterhoja. Pakene salaisesta maanalaisesta laitoksesta ja kukista agentit. Paranna aseitasi ja etsi muita salaisia bunkkereita, jotta voit kaataa eliittipomoja ja jopa räjäyttää tankin. Vaihda aseita kokeillaksesi kaikkia 12 tapaa vihollisten selättämiseen. Ratkaise monimutkaisia pulmahuoneita kerätäksesi kultaisia tammenterhoja Selvitä ainutlaatuisia pulmahaasteita kerätäksesi kaikki kultaiset tammenterhot käyttämällä luovasti asearsenaaliasi ja käyttämällä aseiden rekyyliä saadaksesi lisäpotkua. Kerää tarpeeksi kultaisia tammenterhoja avataksesi pelin piilotetut osiot. Koe hieman hullunkurista hiekkalaatikkohupia Tutki maailmaa oravan silmin tai ajele leluautolla. Ahdistele naapurustoa tai pyydä uteliailta ohikulkijoilta mukavia silityksiä. Auta heitä vastineena herkuista (tai yksinkertaisesti ryöstä heitä) ja avaa kosmeettisia esineitä, joilla voit luoda oman oravatyylisi.