Priest Simulator: Vampire Show
Mockumental-toimintapeli. Mene ja rokkaa hiekkalaatikkoräiskintäpelien historian ehdottomasti oudoimmassa ja sekopäisimmässä simulaattorissa. Täysin ammattitaidoton englanninkielinen versio. Tämä dubbaus saa sinut nauramaan. Priest Simulator on täysin sekopäisellä tarinalla varustettu toimintapelleily, joka johdattaa sinut modernin Puolan fantastiseen maailmaan. Aseta itsesi vampyyripapin sonnustimeen, joka haluaa saada batooninsa takaisin ja palata helvettiin. Tätä varten sinun täytyy taistella shatanistisia laumoja vastaan, lihoa, kunnostaa kirkkoa ja kerätä loistoa. Jumalalliset aseet käytettävissänne Käytä 8 ainutlaatuisen aseen jumalallista arsenaalia. Sinulla on kaksi kättä. Se tarkoittaa kahta asetta kerralla! Puolusta San de Villeä shatanisteilta ja Helvetin lähettiläiltä valitsemallasi yhdistelmällä. Käytä mustaa metallia parannusten valmistamiseen ja sovita ne pelityyliisi. Kunnosta kirkko Kirkko on raunioina. Se on enemmänkin kaatopaikka kuin kristittyjen viikoittainen kohtauspaikka. Osta kirkon kunnostuksen piirustuksia, käytä nykyaikaista teknologiaa remontoidaksesi temppeliä, nosta uskontotasoa ja avaa uusia nähtävyyksiä, kuten ripittäytyminen ja saarnat. Pelasta kyläläiset kadotukselta Shatanistit eivät ole suurin paha, jonka kohtaat San de Villessä. Pastori myi kyläläisille joitakin toteemeja, joihin on imeytynyt demonisia voimia. Omistus on puhjennut, ja sinun vastuullasi on pelastaa talonpojat. Manausten suorittaminen ja kollegasi jättämien sotkujen selvittäminen on varsin alentavaa. Tunne olosi kotoisaksi.