Instruments of Destruction
Liity Sharpe Industriesiin ajoneuvotestipilottina ja matkaa ympäri maailmaa syrjäisiin paikkoihin, joissa kaikki on tuhottava. Käytä maksimaalisen tehokkaita tuhokoneita, kuten lentäviä puskutraktoreita, neljällä raketinheittimellä varustettuja tankkeja ja tartuntakoukuilla varustettuja ornitoptereita. Opi hallitsemaan vempainten ohjaus ja tuhoa kaikki rakenteet näkyvistä kahden kampanjan ja hiekkalaatikkotilan aikana. Romuta rakennukset pala kerrallaan tai hyödynnä räjähtäviä ketjureaktioita Instruments of Destructionin edistyneen fysiikkajärjestelmän avulla. Selätä tuhoa täynnä oleva kampanja, jossa jokainen tehtävä perustuu romuttamiseen. Testaa taitojasi tiukemmin erillisissä piste-ennätyspohjaisissa haasteissa, jotka vaihtavat jokaiseen kenttään uudet ehdot ja tavoitteet. Voit myös pitää taukoa tehtävistä ja rentoutua hiekkalaatikkotilassa, jossa pääset murskaamaan maailmaa omaan tahtiisi. Älä tyydy vain tuhoamiseen – näytä rakennustaitosikin! Opi suunnittelemaan omia koneitasi erillisessä epilogikampanjassa ja saavuta murskaustaidon huippu. Rakenna tuhoisia ajoneuvoja pelin sisäänrakennetulla editorilla, jossa käytössäsi on moottorisahoja, lasereita, tartuntakouria, purkupalloja, magneetteja, pyörregeneraattoreita ja paljon muuta.