Life is Strange: Double Exposure
Max Caulfield, arvostetun Caledonin yliopiston palveluksessa oleva valokuvaaja löytää lähimmän uuden ystävänsä Safin kuolleena lumesta. Murhattuna. Max yrittää pelastaa hänet kelaamalla aikaa taaksepäin voimallaan, jota hän ei ole käyttänyt vuosiin… Ajan manipuloinnin sijasta Max avaa pääsyn rinnakkaiselle aikalinjalle, jossa Safi on edelleen elossa mutta yhä hengenvaarassa! Max tajuaa, että tappaja iskee pian uudelleen – molemmilla todellisuuden tasoilla. Pystyykö Max sekä ratkaisemaan että samanaikaisesti estämään saman murhan käyttämällä uutta voimaansa siirtyä kahden aikalinjan välillä? TAVALLINEN TYTTÖ, TAVATON VOIMA Max sinkoutuu jännittävään yliluonnolliseen murhamysteeriin – vaarallisempaan kuin koskaan ennen! MATKAA KAHDEN AIKALINJAN VÄLILLÄ Voit hankkia liittolaisia ja jahdata epäiltyjä kahdella todellisuuden tasolla ja muokata molempia aikalinjoja tekemällä ikimuistoisia valintoja. KISAA AIKAA VASTAAN Heltymätön etsivä on ottanut Maxin tähtäimeensä, ja jokainen löytynyt johtolanka tuo Safin tappajaan askeleen lähemmäs. Onnistuuko Max selviytymään riittävän pitkään – ja tekemään mahdottomasta totta? PÄÄTÄ CALEDONIN KOHTALO Tutki kahta versiota eläväisestä talvisesta campusalueesta, jotka molemmat ovat täynnä johtolankoja, salaisuuksia ja vaikeita päätöksiä. EKSKLUSIIVINEN SOUNDTRACK Täyteläinen alkuperäismusiikki, uusia kappaleita ja jännittäviä lisensoituja kappaleita!