Mediterranea Inferno
Mikä sen parempaa kuin sensuaalinen kesäloma Etelä-Italiassa? Liity Claudion, Andrean ja Midan matkaan, kun he yrittävät toipua vuoden 2020 pandemian aiheuttamasta traumasta. Kolme noin 20-vuotiasta nuorta miestä yrittävät elvyttää ystävyytensä kahden vuoden eristyksen jälkeen; sen saman poikkeuksellisen siteen, joka teki kolmikosta erityisen! Mytologinen voima, joka on paljon enemmän kuin sattumien summa! Tai niin he luulevat… Kun valitset heidän päivän aktiviteettejaan, saat selville heidän synkimmät pelkonsa sekä pakkomielteensä, ja kun heidän epäonnistuneiden odotustensa todellisuus käy ilmi, paljastat myös heidän kostonhimonsa. Kiireetön iltapäivä uima-altaan äärellä, himojen täytteinen ilta yökerhossa tai synkkä vierailu paikallisella hautausmaalla; sinä päätät miten he viettävät kesälomansa, mutta minne tahansa he menevätkin, jokin tai joku odottaa heitä tarjoten ylimääräisen, kielletyn matkan omantunnon salaperäisten syövereiden lävitse. Syö Miragesin hedelmiä ja taistele loputtoman kesäsi puolesta!