The Mermaid of Zennor
Astu sisään lumoavaan ja synkkään maailmaan "The Mermaid of Zennorissa", visuaalisessa romaanissa, joka on saanut inspiraationsa samannimisestä klassisesta sadusta, mutta sijoittuu nykypäivän Englantiin. Tämä tarina on tarkoitettu niille, jotka löytävät kauneuden pimeydestä, tarina, joka vangitsee sinut loppuun asti ja joka koskettaa aikuisten teemoja traumasta, mielenterveydestä ja pakkomielteestä. Seuraa Lilacia, kun hän kamppailee löytääkseen toivoa surkeasta elämästään luottaen vain isoveljeensä Jesseen. Hänen ilonsa Jessen paluusta jouluksi jää kuitenkin lyhyeksi, kun hän kuulee oudosta ja ilkeästä lumoojasta, joka on vanginnut hänen veljensä sydämen. Kun Lilacin pakkomielle vapauttaa Jesse, pimeys nielaisee hänet, ja tässä ahdistavassa tarinassa hän pääsee selvittämään oman mielensä syvyyksiä.