Kombat Pack
The Kombat Pack is currently available in the Mortal Kombat X Premium Edition on the Xbox Store. Saat Kombat Pack -paketin avulla ennenaikaiseen käyttöösi neljä julkaistavaa pelihahmo- ja olemuspakettia. Teurasta vastustajiasi kauhuikoni Jason Voorheesina tai pelaa täydellisenä Predator-saalistajana. Klassiset Mortal Kombat -hahmot, Tanya ja Tremor, täydentävät tarjouksen. Jokaisen taistelijan mukana tulee olemuspaketti, joka sisältää kolme uutta olemusta valitulle hahmolle. Sisältää myös Samurai-paketin, joka on saatavilla 14. huhtikuuta.