Samurai-paketti
Samurai-paketti tarjoaa kolme uutta hahmo-olemusta, jotka muokkaavat Mortal Kombat X -pelin suosikkihahmosi keisarillisiksi samuraiksi ja ronineiksi. Samurai-paketti sisältää Ronin Kenshi-, Samurai Shinnok- ja Jingu Kitana -hahmo-olemukset. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.