Klassic-paketti 1
Kolme uutta hahmo-olemusta. Ole tämän teeman sisältävän olemuspaketin avulla Klassic Kano, Klassic Sonya ja Klassic Liu Kang. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.