Klassic-paketti 2
Kolme uutta hahmo-olemusta. Ole tämän teeman sisältävän olemuspaketin avulla Klassic Quan Chi, Klassic Jax ja Klassic Kung Lao. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.