Hole io & Paper io 2
Valmistaudu jännittävään pelikokemukseen ja loputtomiin viihdetunteihin! Hole io - Kasva nielemällä kaikki edestäsi, olivatpa ne sitten roskiksia, paloposteja tai autoja. Kasva niin suureksi, että voit kuluttaa vielä suurempia esineitä tai muita pelaajia. Syö, kunnes mikään ja kukaan ei ole tielläsi! Paper io 2 - Maalaa kartta omalla värilläsi, eliminoi vastustajasi, kerää korkeimmat pisteet ja ota Paper io -maailma haltuun. Kilpaile kovassa taistelussa ja tule mestariksi! Yksinkertainen viihde voi olla kaikkein koukuttavinta!