Helix Jump
Pallosi putoaa kuin tiili värikkäiden kierrealustojen läpi, jotka estävät sen laskeutumisen, mutta jos osut punaiseen pisteeseen, peli on ohi! Pallosi hajoaa palasiksi, ja sinun on aloitettava putoamisesi alusta. Jopa ansat alustat eivät pärjää täydellä vauhdilla putoavalle tulipallolle! Valitse strategiasi: kiihdytä kuin hullu tai pysähdy ja odota seuraavaa tilaisuutta rullata ja hypätä! Jos et halua pelata yksin, valitse moninpelitila jopa 4 pelaajalle ja kilpaile ystäviesi tai perheesi kanssa. Valitkaa yhdessä yksi kolmesta eri pelimuodosta, joissa on erityisiä haasteita: kerää korkein pistemäärä välttäen miinuspisteitä, ole ensimmäinen maalissa tai mene niin pitkälle kuin mahdollista rajoitetussa ajassa! Paljastakaa, kuka teistä on nopein ja ketterin hyppypallo! Tärkeintä on hallita refleksit ja katsoa eteenpäin. Ohjaa pomppivaa palloa kääntämällä alustoja, jotta pallo osuu halkeamiin. Tee tämä nopeasti peräkkäin saadaksesi combo-liikkeen ja korkeammat pisteet. Jos läpäiset 3 tasoa peräkkäin, olet voittamaton ensimmäisen pompun jälkeen! Ominaisuudet: - Pudota pallosi hullun nopealla nopeudella ja kulje kierteisten alustojen läpi. - kohtaa ystäväsi tai perheesi jopa 4 pelaajan moninpelitilassa, jossa on 3 erilaista pelitilaa! - harjoittele refleksejäsi ja riko parhaat pisteesi - katso, kuinka monta tasoa pystyt suorittamaan tässä loputtomassa pelissä. - päihitä pomoja tasoilla, joilla on esteitä, kuten kytkimiä ja metallialustoja, joita ei voi tuhota edes täydellä vauhdilla putoava tulipallo. - muokkaa pallosi erilaisilla hauskoilla nahoilla. - kutsu kuka tahansa pelaamaan helpon ohjauksen ja yksinkertaisten sääntöjen ansiosta. - älä koskaan kyllästy tämän hämmästyttävän aikamurhaajan ansiosta! Hyppää loputtomaan seikkailuun rajattomilla tasoilla, testaa taitojasi ja kutsu muita pitämään hauskaa yhdessä!