12 Party Games Collection
Sukella tauottomaan viihteeseen 12 Party Games Collection -kokoelman kanssa - paketti täynnä jännittäviä pelejä, jotka tuovat välitöntä hauskanpitoa jokaiseen hetkeen. Hyppää fanien suosikkien välillä: Hole io, Paper io 2, Skyline Bowling, Mob Control, Candivity, Golf Guys, Aquapark io, Ball Blast, Helix Jump, Puff Up, Pocket Minigolf ja Pocket Mini Golf 2. Jokainen peli tarjoaa oman twistiinsä - nopeista refleksitesteistä ja arcade-kaaoksesta taitopohjaiseen tarkkuuteen ja puhtaaseen pelinautintoon. Pelaa yksin hallitaksesi jokaisen pelin tai jaa ilo ystävien kanssa jopa 4 pelaajan ystävällisissä kisoissa! Löydä omat suosikkisi, jahtaa uusia ennätyspisteitä ja katso, kuka hallitsee seuraavaa kierrosta. Olipa kyse nopeasta sessiosta tai koko yön pelimaratonista, jokainen ottelu tuo jotain uutta. 12 tapaa pelata - 12 kertaa enemmän hauskaa!