Paper io 2
Maalaa kartta omalla värilläsi, eliminoi vastustajasi, kerää korkeimmat pisteet ja valloita Paper io -maailma. Kilpaile kovassa taistelussa ja tule mestariksi! Liu'uta valkoisen tilan tai ystäväsi alueen yli ja luo yhteys takaisin omaan väriisi vallataksesi kyseisen alueen. Varo! Kun liikut oman värisi ulkopuolelle, hännäsi on alttiina hyökkäyksille ja muut voivat eliminoida sinut. Käytä strategisia taitojasi ja voimavarojasi hyökätäksesi ja vallataksesi kaiken valkoisen alueen, joka oli aiemmin muiden pelaajien hallussa! Ominaisuudet: - yhtä monta karttaa kuin maailmassa on maita. - 14 nahkaa, jotka myös muuttavat maastosi ulkoasua - moninpelitila jopa 4 pelaajaa yhdellä ruudulla! - mukautettu peli, jossa on 45 erimuotoista karttaa - pelin aikana kutoutuvat powerupit - mieleenpainuva musiikki - helppo ohjaus, joten kuka tahansa voi pelata - yksinkertaiset säännöt ja paljon hauskaa!