Giant Rush
Juokse ja kerää oman värisiä tikku-ukkoja kasvaaksesi suuremmaksi ja voimakkaammaksi! Hämäile ansoja, vältä vaaroja ja murskaa kaikki tieltäsi. Mitä suuremmaksi kasvat, sitä pysäyttämättömämmäksi muutut! Kohtaa jättimäiset pomot eeppisissä taisteluissa. Väistä heidän voimakkaita hyökkäyksiään, iske takaisin ja kukista heidät! Näytä voimasi kaatamalla suurimmat jättiläiset ja todista olevasi paras! Avaa mahtavia palkintoja pelatessasi. Päivitä kaupunkiasi ansaitaksesi enemmän rahaa, mukauta hahmoasi siisteillä varusteilla ja avaa eeppiset viimeistelyanimaatiot! Ominaisuudet: - Kerää oman värisiä tikku-ukkoja kasvaaksesi suuremmaksi ja voimakkaammaksi! - Vahvistu ja kukista valtavat jättiläiset intensiivisissä taisteluissa! - Päivitä kaupunkiasi saadaksesi passiivista tuloa - Taistele selviytymistilassa vihollisaaltojen läpi ja näytä taitosi! - Valitse taistelupäivityksiä kuten lisäterveys, väistömahdollisuus, kriittiset osumat ja paljon muuta! - Avaa upeat asut ja varusteet hahmosi kustomointiin - Osta uusia ja eeppisiä viimeistelyanimaatioita! Päätöksesi ratkaisevat voiton ja tappion välillä!