DIY Fashion Star: Complete Edition
Onko tylsä vanha pusero? Muotoile, stailaa ja koristele se – ja tee siitä trendikäs uusi toppi muutamalla vaatesuunnittelun niksillä! Olet juuri hurmaamassa maailman upeilla, tyylikkäillä DIY-muotitaidoillasi ja tarjoamassa seuraajillesi täydellisen nukkemakeoverin. Heittäydy luovaksi superhauskoissa nuken pukeutumisprojekteissa. Käytä suunnittelijan mielikuvitustasi ja muunna arkivaatteet OMG-tason tyylikkäiksi DIY-asuiksi! Ominaisuudet: - Tee mahtavia DIY-muodin dress-up -projekteja. Muunna tylsät vanhat vaatteet upeiksi uusiksi asuiksi! - Uudelleensuunnittele uusia vaatteita ja koristele ne uusilla merkeillä ja asusteilla! - Leikkaa kaavoja, ompele koristeita ja lisää väriloiskeita suunnitelmiisi! Vapauta sisäinen fashionistasi! - Anna nukellesi uniikki ilme uusilla, tyylikkäillä kampauksilla ja uudella kasvomaalausvaihtoehdolla! - Pyöritä omaa DIY-muotostudiotasi kotoa käsin ja kuvaa nukkuluomuksiasi kerätäksesi seuraajia. Ryhdy kuuluisaksi superstailistiksi! - Ota kuvia nukesta DIY-suunnittelemissasi asuissa ja kisaa selfiekilpailuissa muiden DIY-tekijöiden kanssa! - Tee nukelle upea, suloinen muodonmuutos, jotta DIY-vaatteet pääsevät oikeuksiinsa! - Uudista nuken tyyli 20 uudella, hurmaavalla vaatteella, jotka tuovat ulkoasuun kimallusta! Ota selfieitä uusissa DIY-vaatteissasi ja osallistu kilpailuihin! Pyöritä omaa muotikanavaasi ja julkaise videoita DIY-asuista kerätäksesi ison fanijoukon! Kaikille DIY-pelien ystäville – päästä luovuutesi valloilleen ja sukella nukkepukeutumisen inspiroimaan muotimaailmaan!