DIY Fashion Star: Stylish Outfits
Tällä DLC:llä avaat: – kauniin mekon punaisessa, vihreässä, vaaleanpunaisessa ja oranssissa värissä – tyylikkäät lasit sinisessä, turkoosissa, oranssissa ja vaaleanpunaisessa värissä – baseball-collegepaidan punaisessa, sinisessä, oranssissa ja violetissa värissä – farkkushortsit sinisessä, turkoosissa, punaisessa ja oranssissa värissä – muodikkaat korkokengät sinisessä, vaaleanpunaisessa, oranssissa ja vihreässä värissä Muuta nukkeasi tyyli uudella ja viehättävällä vaatetuksella, joka lisää säihkettä hänen ulkonäköönsä!