Darwin's Paradox!
Ennakkotilaa Darwin’s Paradox! jo tänään, niin saat kaksi ainutlaatuista skiniä – Psyched ja Dotted – jotka ovat saatavilla vain ennakkotilausbonuksena. Pukeudu tyylikkäästi, kun Darwin lähtee pelastamaan maailmaa! Lähde todellisen animaatioelokuvan arvoiseen suureen seikkailuun Darwinin kanssa. Mustekala on yhtä hurmaava kuin älykäskin, repäisty merestä ja loukussa massiiviseen ja salaperäiseen teollisuuskompleksiin. Poikkeuksellisen älykkyytensä ja uskomattomien kykyjensä – uinti, naamiointi ja monet muut kiehtovat taidot – avulla hän voi voittaa tämän kiehtovan tasohyppely-, seikkailu- ja pulmapelin valtavimmilla ansoilla ja vaaroilla. Meren rauhallisessa laajuudessa Darwin, nuori mustekala, tutkii syvää merta… kunnes outo valonsäde tunkeutuu kuiluun ja vetää hänet kohti pintaa. Vesimaailmastaan työnnettynä hän herää hämmentyneenä keskellä jättimäistä roskakoria, jota tukee ennakkoaavistava tehdas. Mutta jotain on vialla. Uhkavien koneiden, outojen tankkitankkien ja paikassa asuvien salaperäisten ja vaarallisten olentojen ja hahmojen välissä Darwin tajuaa olevansa vaarassa. Palatakseen valtamerelle Darwinin täytyy ovelaa, kehittyä ja paljastaa pelaajille matkansa aikana salaliiton mysteerit, jotka ylittävät kaiken, mitä olisi voitu kuvitella… ja joka voi hyvinkin sinetöidä ihmiskunnan kohtalon! Tärkeimmät peliominaisuudet: Suuri animaatioelokuvan arvoinen seikkailu: Rikkaan taiteellisen suunnan ja eloisan maailman ansiosta Darwin’s Paradox upottaa sinut visuaaliseen ja emotionaaliseen eeppiseen, jossa jokainen yksityiskohta paljastaa enemmän sen uskomattomasta tarinasta. Alkuperäinen peli: Peli tarjoaa täydellisen tasapainon tasohyppelysarjojen ja pulmien ratkaisemisen hetkien välillä: Ui, piiloudu, soluttaudu, hyppää ja käytä mustekalan poikkeuksellisia kykyjä edistyäksesi seikkailussasi, paetaksesi vaarallisia tilanteita tai ratkaistaksesi monet pelin pulmat. Elävä ja vuorovaikutteinen maailma: Löydä laajoja tasoja ainutlaatuisella ja hienostuneella taiteellisella suunnalla, täynnä arvoituksia, vaaroja ja yllättäviä olentoja ja hahmoja. Mukaansatempaava ja koskettava kertomus: Huumorin, tunteiden ja jännityksen välissä Darwin vie sinut ikimuistoiseen odysseiaan.