Cricket 26 - Pro Team Edition
Mukana 24 000 Pro Team -krediittiä. Cricket 26 on lopullinen showdown, joka sisältää aivan uuden Management Career -uran, suuremman ja paremman Pro Team -joukkueen, syvällisen Ashes-tilan sekä laajennetun hallinnan kentällä ja sen ulkopuolella parannetun pelattavuuden ja syvällisten strategioiden ansiosta. Jokainen päätös on tärkeä! Täysin uudessa Management Career -tilassa otat komennon – vie joukkue huipulle tai vielä vaikeammassa tehtävässä pidä se siellä! Etsi, rekrytoi ja kehitä pelaajia, rakenna paras kokoonpano ja kehitä ottelustrategioita. Pelaa krikettiä omalla tavallasi ja johda joukkueesi kunniaan, kotona tai maailmanlaajuisesti. Astu Ashes-tilaan. Koe jokainen hetki! Kriketin suurin kilpailu on palannut, suurempana kuin koskaan, laajennetulla Ashes-tilalla. Ota täysi hallinta Australiasta tai Englannista – joukkueen verkkosessiot, lehdistötilaisuudet ja paljon muuta tuovat sinulle syvemmän Ashes-kokemuksen kuin koskaan. Kerää. Kokoa. Hallitse! Pro Team on palannut. Enemmän kortteja, enemmän tiloja, enemmän haasteita. Rakenna lopullinen Pro Team -joukkueesi ja ota haasteeksi uusi Centurion-moninpelitila. Rakenna kokoelmaasi viikoittaisilla pakettipudotuksilla tai huutokaupalla, jotta saat avainpelaajat menestykseesi. Luo. Jaa. Pelaa! Vapauta luovuutesi Akatemiassa. Luo ja jaa stadioneita, pelaajia, mailoja ja kokonaisia joukkueita tai pelaa ja lataa sisältöä Cricket 26 -yhteisöstä. Hallitse jokaista palloa. Hallitse jokaista ottelua! Siirry aivan uudelle hallinnan tasolle parannetulla pelimekaniikalla, hyödynnä aukot nopeiden yksittäisten pisteiden saamiseksi, tasapainota hyökkäys ja puolustus – aseta strategiat juoksujen määrän rajoittamiseksi tai wicketien ottamiseksi, pisteiden nopeaksi keräämiseksi tai energian säästämiseksi vaativassa testimatkassa.