Cricket 26 - 24000 Pro Team Credits
24000 PTC (Pro Team Credits) käytettäväksi Cricket 26 Pro Team -pelissä. Käytä PTC:tä pelissä ostaaksesi erilaisia korttipaketteja Pro Team Storesta, ostaaksesi kortteja huutokaupasta ja päästäksesi Tower of Cricket -tilaan.