Comrade Rabbit Bundle
Hemmottele itseäsi näillä kahdella erityisellä Artifex Mundi osoita&klikkaa -pelillä! Palkittu My Brother Rabbit -peli on mestarillisesti muotoiltu, sydäntä lämmittävä, hassu seikkailupeli, joka vie sinut upeaan fantasiamaailmaan lapsen mielikuvituksen kautta. Irony Curtain on hulvaton, kauniisti suunniteltu, raikas katsaus perinteisiin ja vanhanaikaisiin Sierran ja Lucas Artin hittipeleihin.