Bomber Crew
Bomber Crew on proseduraalisesti luotu toiseen maailmansotaan sijoittuva strateginen pommitussimulaatiopeli. Siinä tavoitteen saavuttaminen on yhtä tärkeää kuin miehistön pitäminen hengissä, sillä kuolema on lopullinen! Suuntaa kohti korkeuksia tässä mukaansatempaavassa lentosimulaatiopelissä, jossa jokainen tehtävä on vaarallinen. Hallitse polttoainetta, ampumatarvikkeita, hydrauliikkaa ja paljon muuta omassa fysiikkapohjaisessa pommikoneessasi, jota voi mukauttaa tunnuksilla ja maalauksilla! Yläilmoissa odottavat monenlaiset vaarat, kuten vihollishävittäjät, ilmatorjuntatuli, huono sää ja hapen puute. Varmista siis, että miehistösi on valmistautunut kuhunkin tehtävään oikein, ja palaa voittajana!