Bloody Shooters Bundle
Tämän paketin sisältö: BUTCHER ja Lichtspeer: Double Speer Edition. BUTCHER on nopeatempoinen 2D-räiskintä ja veren tahrima rakkauskirje peligenren kulttiklassikoille. Olet kyborgi, joka on ohjelmoitu tuhoamaan viimeisetkin ihmiskunnan jäänteet, ja ainoa tehtäväsi on, no... tuhota kaikki mikä liikkuu. LICHTSPEER on arcade-toimintapeli ja valokeihään heittosimulaattori, joka perustuu ikivanhaan germaaniseen tulevaisuuteen. Mukana jyrähtävä kahden pelaajan kaveripelitila! Nappaa valokeihääsi, ryhdy germonautiksi ja matkaa läpi germaanisten myyttien maiden. Selviydy tyylillä ja lisää voimiasi taistellaksesi mahtavien jumalten kunniaksi ja huvitukseksi. TÄHTÄÄ. AMMU. TAPA. KUOLE. LICHTGOD-JUMALAT VAATIVAT SITÄ. Tämä on LICHTSPEER.