BUTCHER
Kaikista helpoin vaikeustaso on VAIKEA! BUTCHER on nopeatempoinen 2D-räiskintä ja veren tahrima rakkauskirje peligenren kulttiklassikoille. Olet kyborgi, joka on ohjelmoitu tuhoamaan viimeisetkin ihmiskunnan jäänteet, ja ainoa tehtäväsi on, no... tuhota kaikki mikä liikkuu. Nappaa siis lempiaseesi (moottorisahasta haulikkoon ja aina kranaatinheittimeen asti) ja tapa kaikki matkallasi läpi maanalaisten piilopaikkojen, postapokalyptisten kaupunkien, viidakkojen jne. Ja jos tunnet itsesi luovaksi, vihollisten kärsimyksen voi päättää monella eri tapaa – koukut, laavakuopat, sahat... yksikään kuolema ei ole ikinä samanlainen. Jos ruumiiden potkiminen laavakuoppiin ja seinien koristeleminen verellä kuulostaa hauskalta, BUTCHER sopii juuri sinulle.