Shamans & Cyborgs bundle
Shaman's Mask of the Rune Magic Epälineaarinen tasohyppelytoimintapeli shamaanista ja hänen naamiosta. Ominaisuudet: - Minimalistinen lähitaistelujärjestelmä väistömekaniikalla - Eri loitsuja (riimuja), joista valita - Vihollisia ja pomoja, joilla on erilaisia kykyjä ja hyökkäävä tyyli CrushBorgs "Run and Gun" vanhan koulun yhden pelaajan tasohyppely, jossa on NES-estetiikka, mukaan lukien aito 8-bittinen chiptune.