Ben 10: Power Trip
Ben Tennyson perheineen on valmiina viettämään rentouttavan loman Euroopassa, mutta ilkeä Hex vapauttaa neljä salaperäistä kristallia ja kutsuu paikalle hirviöitä tyhjiöstä. Benin tehtäväksi lankeaa pysäyttää mestaritaikuri Hexin hexalomaanisen pirulliset suunnitelmat! Laita siis Omnitrix ranteeseen, muuntaudu joksikin Ben 10:n uskomattomista avaruusolennoista ja seikkaile ja taistele läpi toiminnantäyteisen 3D-maailman. Taistele Benin vaarallisimpia vihollisia vastaan jännittävissä kamppailuissa. Ratkaise hauskoja arvoituksia, hyödynnä kykyjäsi matkan varrella tapaamiesi ihmisten auttamiseen ja kerää tehostimia avaruusolentojen kykyjen päivittämiseen. Tutustu Euroopan kaupunkeihin, metsiin ja vuoristoihin matkallasi kohti viimeistä taistelua inhaa Hexiä vastaan. Gwen ja Max-vaari ovat puolellasi, joten kaikki Cartoon Networkista tuttu huumori ja kilpailuhenki ovat myös mukana. Koska neljä kättä on parempi kuin kaksi, Kevin Levin liittyy mukaan seikkailuun paikallisessa yhteispelissä jaetulla näytöllä. Tälle voimareissulle tulet haluamaan yhä uudelleen. On aika olla sankari!