Ball Blast
Villi pomppivien kivien sade romahtaa – liiku nopeasti, ammu vielä nopeammin! Jokaisella kivellä on numero – osu siihen niin monta kertaa ja pam! se jakautuu kahdeksi kiviksi, joilla on puolet numerosta ja tuplanopeus, muuttaen kentän vauhdikkaaksi kaaokseksi! Pelaa yksin tai kaverin kanssa tuplatykistöllä. Selätä sadat tasot, selviydy loputtomista aalloista ja nouse maailman tulostaulukon huipulle! Kerää kolikoita ja avaa uusia tykkejä: laajasti levittävä haulikko, takaisin palaava bumerangi sekä pyörivät sahaterät, jotka leikkaavat putoavia kiviä. Päivitä tehosteita kuten lävistävä lasersäde, räjähtävät droonit ja valtavat shokkiaallot, joilla pyyhit aallot hetkessä! Ominaisuudet: - Yhteispeli (CO-OP): Yhdistä voimasi kaverin kanssa ja torju putoavat kivet! - Online-tilastot: Selviydy mahdollisimman pitkään ja saavuta maailman paras piste! - Tehokkaat tykit: Valitse perus-, haulikko-, bumerangi- tai sahanterätykki! - Tuhoisat voimat: Osta ja päivitä kykyjä tuhotaksesi kaiken! - Erikoistasot: Kukista eeppiset pomot ja suojele silta tuholta! - Uudelleenpelattavuus: Sadoittain ainutlaatuisia tasoja ja haasteita! Kivet eivät lakkaa pomppimasta — oletko valmis jatkamaan tulitusta?