Aquapark io
Kisaa moninpelissä jopa neljän pelaajan kesken tai nauti liu'usta yksin. Todista olevasi kaikista nopein! Laskeudu valtavaa, taivaasta kiemurtelevaa vesiliukumäkeä, ohita ystävät, tönäise heidät pois radalta tai käytä tehosteita saadaksesi etulyöntiaseman. Hauskinta on, että voit hypätä radalta milloin vain ja laskeutua alemmalle tasolle ohittaen kaikki hetkessä! Ominaisuudet: - 12 suurta karttaa liukumäkineen - 31 hauskaa skiniä, 11 kelluketta, 13 liidintä - moninpeli jopa 4 pelaajalle samalla ruudulla! - satunnaisia skinejä sisältävien pakettien avaaminen - salaperäiset tehosteet ilmestyvät pelin aikana - tarttuva lomamusiikki - helpot ohjaimet, jotta kuka tahansa voi pelata - yksinkertaiset säännöt ja paljon hupia!