Snooker 19 Gold Edition
Snooker 19 Gold Edition -paketti tarjoaa huikean virallisen World Snooker Tour -turnauselämyksen. Sisältö: - Snooker 19 - Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19 World Snookerin virallinen videopeli ja lajin kaikkien aikojen autenttisin simulaatio. Pelaa jokaisessa virallisesti lisensioidussa turnauksessa kenen tahansa maailman 128 huippupelaajan hahmossa. Valittavana muun muassa Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui ja urheilulajin legendat Ken Doherty ja Jimmy White. Snooker 19 Challenge Pack Testaa taitosi tämän Snooker 19 -pelin täysin uuden pelimuodon kaikilla osa-alueilla ja ota vastaan ultimaattinen snooker-haaste. Tämä ladattava lisäsisältö sisältää 50 ainutlaatuista haastetta, jotka laittavat taitosi koetukselle – asemoinnin perustaidoista mestaritason pussituspulmiin. Suorita snooker-haasteet ja avaa 26 ainutlaatuista keppipalkintoa.