Brütal Legend
Brütal Legend on toiminta peli mieleen Tim Schafer. Eddie Riggs, roudari valitsema Rock Gods ja soitti Jack Black, on taisteltava läpi raskasmetalli fantasian maailmaan pelastamaan ihmiskunnan ja surmata demonit - ainoastaan laaja kirves, hänen kitara Clementine, ja armeija metallista päätä.